بازدید نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی از مراکز اصلاحی و تربیتی استان همدان

به منظور بازدید از دستاوردهای زندانبانی در مراکز اصلاحی و تربیتی زندان های استان همدان،دکتر حمید رضا حاجی بابایی نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه در معیت بروجنی مدیر کل زندان های استان همدان از زندان مرکزی همدان،مرکز سامانه مراقبت الکترونیکی و کانون اصلاح و تربیت بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان،امروز پنج شنبه1403/7/26 دکتر حمید رضا حاجی بابایی نماینده محترم مردم شریف همدان و فامنین و نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در راس هیئتی وارد زندان همدان شد و مورد استقبال بروجنی مدیر کل زندان های استان همدان و سایر مسئولین قرار گرفت. در ادامه دکتر حاجی بابایی و هیئت بازدید کننده ضمن حضور در کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی زندان همدان از نزدیک در جریان فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال و حرفه آموزی همسو با اولویت دوم ابلاغی از سوی ریاست محترم سازمان زندان های کشور قرار گرفتند . در این بازدید میدانی که قریب به یک و نیم ساعت به طول انجامید ،بروجنی مدیر کل زندان های استان همدان گزارش مبسوطی از اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال و مقدارفضاهای موجود و رشته های در حال فعالیت توسط زندانیان را ارائه کرد.وی گفت بر اساس منویات ریاست معزز سازمان، در زندان ها به ایجاد اشتغال صنعت محور و خوابگاه کارگاه همت گمارده ایم که انشالله به لحاظ کمی و کیفی در آینده نزدیک شاهد رشد چشمگیر این حوزه در تمامی زندان ها و مراکز اصلاحی و تربیتی در سطح استان خواهیم بود.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در این بازدید از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال و حرفه آموزی و تلاش در جهت باز توانی و باز اجتماعی کردن زندانیان در حوزه اصلاح و تربیت و تغییر رفتار مثبت آنان از مدیر کل زندان های استان و مجموعه کارکنان خدوم زندان های استان همدان تشکر و قدر دانی نمود.

در ادامه ااز مرکز سامانه مراقبت الکترونیکی بازدید شد و مدیر کل زندان های استان همدان با اشاره به پتناسیل و ظرفیت بالای این استان بر اساس رایزنی های صورت گرفته با دستگاه قضایی در جهت بهره مندی زندانیان از پابند الکترونیکی ،اظهار امیدواری کرد در آینده نه چندان دور شاهد پذیرش بالای زندانیان در استفاده از شرایط برخورداری از این ارفاق قضایی باشیم.

سپس هییئت بازدید کننده در جمع مددجویان کانون اصلاح وتربیت حضور یافتند و پس از دیدار چهره به چهره با آن ها از مراکز اشتغال و حرفه آموزی و مکان های اوقات فراغت مددجویان بازدید نمودند.

پایان خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha